[Daterat 2018-09-01 då jag postade detta på min instagram]
 
Kära pappa, ord känns så otroligt obetydliga, men herregud vad gärna jag och Alma hade velat säga några sista ord till dig. Vi hade velat säga att vår kärlek för dig är bortom det som går att beskriva och att ingen i hela världen kan fylla det tomrum som du lämnar efter dig. Vi hade velat säga att vi är oerhört tacksamma för allting som du någonsin har gjort för oss och att du alltid kommer att finnas med oss i våra hjärtan, vart vi än går och vad vi än gör. Vi hade velat säga att du har betytt allt och att du fortfarande betyder allt för oss. Det värker i oss av sorg och saknad efter dig, vi vet att du alltid kommer att finnas med oss men vi har obeskrivligt svårt att ta in att vi aldrig mer kommer att få se dig, krama dig eller höra dig skratta. Vi kommer för alltid att minnas dig som vår högt älskade, kärleksfulla, omtänksamma och fantastiska pappa ❤️
 
”Kanske får vi bara den tid som tilldelas oss på jorden. Därför är det ännu tydligare för mig nu: jobba inte för mycket. Låt inte känslorna stanna i bröstet. Prata. Bråka aldrig om pengar. Våga säga nej. Våga säga ja. Paradiset kan vara en plats på jorden.” Citat av Kristian Gidlund.

2 kommentarer

Anette Bäckemar

12 Oct 2018 18:00

Du anar inte hur mycket Glen betydde för oss.
Både i ur o skur. Glömmer aldrig våra skratt ihop.
Saknaden är så stor.❤❤❤❤❤

Johnny Bäckemar

12 Oct 2018 23:43

Glen saknar dej så mycket, jag fick ett kort av dina döttrar som finns hos mig vid datorn, ser dej varje dag. Du ställde upp för mej i alla lägen och var aldrig ledsen, kommer aldrig att glömma dej. Du lever kvar i mitt hjärta för alltid, du var och förblir en Sann vän.

Kommentera

Publiceras ej